maanantai 7. heinäkuuta 2014

Uusi blogi...

Tekstin aloittaminen on aina yhtä vaikeeta...... Oon siis Sanni, joulukuussa 19 täyttävä tyttönen (oonko enää tyttö? kyl kai). Mulla on aikasemminkin ollut blogi, ( http://iliveinonedaysatatime.blogspot.fi/ ) jotenkin vaan taisin kyllästyä kirjottamaan, kun sinne ei enäään saanu tekstejä millään aikaseksi. Nyt oon kuitenkin päättänyt alottaa tän uuden blogin ja katotaan kuin tän nyt käy. Toivottavasti postailemisen into pysyy yllä. 
Voitte tosiaan käydä kattomassa tuolta vanhasta blogista postauksia. Poistan sen jossakin kohtaan, kun ensin ehdin käymään sen läpi.

Nyt vähän musta itsestäni.
Oon siis iältäni 18vuotta 6kuukautta ja 10päivää.
Asun yksin 50 neliöisessa kaksiossa.
Poikaystävän kanssa oon seurustellu 2vuotta ja 7kuukautta.
Valmistuin 30.5.2014 lähihoitajaksi.
Työskentelen tällä hetkellä kotihoidossa.
Harrastan.........en mitään? Käyn salilla ja lenkillä sillonkun sattuu huvittamaan.
Oon tosi laiska xd
Tykkään valokuvata.
Tykkään tehä ruokaa, paitsi nyt kun on melkeen 30 astetta lämmintä....


Yritin ettii uusinta valokuvaa itestäni,
 mut ei ollu mitään kovin kaunista saataville



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti